مرکز تحقیقات صنعتی فابکو

درباره ما

مرکز تحقیقات صنعتی فناوران ابزارساز آریا (فابکو) از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه خدمات فنی-مهندسی، ماشینکاری، ساخت سیستم­های دقیق و همچنین طراحی و تولید ابزارهای مدرن برشی آغاز کرده است.

آکادمی ابزار دقیق و سرومکانیزم به عنوان یک بخش مستقل در فابکو از سال 1399 با هدف تبدیل شدن به بزرگ­ترین و پیشرفته­ترین مرکز تحقیقات و توسعه فن­آوری در فرآیندهای ابزاردقیق به ویژه تکنولوژی کنترل اتوماتیک تأسیس شد.  فابکو تخصص خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم های پیشرفته و خدمات تخصصی آموزشی، پژوهشی، بهینه­سازی و ارائه راه حل­های حرفه­ای از طریق کارشناسان فنی در صنایع نظامی، هوافضا، دریایی و خودرویی ثابت کرده است؛ بطوری­که امروز به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان سیستم­های مجتمع سرومکانیزم در ایران با هزینه کم و کیفیت بالا مطابق با استانداردهای تایید شده شناخته شده است.

فابکو توسط مجموعه­ای از ارزش­های مهم اداره می­شود که عنصر اصلی شرکت را تشکیل می­دهد و عملکرد روزانه ما را هدایت می­کند. این ارزش­ها نماد تعهد ما برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان است. سوابق موفقیت ما شامل مدیریت موفق و دست­یابی به فن­آوری­های پیشرفته صنعتی است. برای ما یک ضرورت مهم این است که به تعهدات خود نسبت به همه مشتریانی که به ما اعتماد دارند، پایبند باشیم. ما متعهد هستیم با توجه به انتظارات مشتریان و تغییرات بازار پاسخ­های حرفه­ای، مناسب و سریع ارائه دهیم. ما دائماً بهترین عملکرد را هدف قرار می­دهیم و آن را به توسعه فرهنگ تعالی در شرکت خود تبدیل می­کنیم.

تیم ما متشکل از مهندسان متخصص و کادر فنی و کارآزموده است که در طیف وسیعی از فعالیت­ها، با تخصص­های ویژه، می­تواند بسیاری از مشکلات در برنامه­های مختلف صنعتی را حل کند. در حال حاضر ما آماده همکاری با افراد و شرکت­های ارزشمند صنعت ساخت و تولید هستیم. صنعتگران قدرتمندی که مشتاقانه محصولات خود را تولید می­کنند و از قرارگیری در محیط داغ و جذاب تحقیقات صنعتی لذت می­برند.